Skip navigationen

Digital Post

Offentlige myndigheder sender Digital Post til dig, medmindre du er blevet fritaget.

Når du kommunikerer skriftligt med Dragør Kommune, bør det altid være med sikker Digital Post. På den måde er du sikker på, at alle personoplysninger mellem dig og os bliver håndteret fortroligt og i overensstemmelse med reglerne i databeskyttelsesloven. Det kan for eksempel være dit cpr-nummer eller andre følsomme personoplysninger.

Læs om hvordan vi behandler dine personoplysninger, og hvem du skal kontakte for at høre om dine rettigheder.

Som borger skal du bruge NemId - Bestil NemId. Som virksomhed skal du bruge digital post via virk.dk.
Herunder har vi lavet en oversigt over alle vores sikre digitale postkasser, som du skal skrive til, når du henvender dig til os som borger eller virksomhed.

 

Selvbetjening
Kontakt

Borgercentret

Åbningstider

 

Mandag - tirsdag: 10:00 - 14:00

Onsdag: Lukket

Torsdag: 10:00 - 18:00

Fredag: 10:00 - 13:00

Telefon: 32 89 01 00

Du kan også sende en mail til Borgercentret
borgerogsocial@dragoer.dk